'Comps' nedir



"Comps", " karşılaştırılabilir " için kısa . Bir perakende şirketinin bir önceki yıla kıyasla aynı mağaza satışına başvurabilir ve analistler tarafından yıldan yıla elma-elma karşılaştırmaları yapmak için Seo hizmeti  . Özellikle, bir şirketin gelir artışını en az bir yıl açık olan mağazaların yarattığı satışlara göre karşılaştırır.
Sıradaki
AYNI MAĞAZA SATIŞLARI
ORGANIK BÜYÜME
APPLE APP STORE
KARŞILAŞTIRILABILIR FIRMA ANALIZI - CCA
'Comps' AŞAĞI AŞAĞI
Karşılaştırılabilir aynı mağaza satışları olarak da bilinen comps metriği, analistler ve yatırımcılar tarafından , yeni mağazalara kıyasla, satışların büyüme oranının eski mağazalara ne kadar bağlı olduğunu belirlemek için kullanılıyor . Bazı büyük perakende zincirleri aylık bazda hesaplar.
Yeni Mağazalar vs Eski Mağazalar Satış
Yıldan az bir süredir açık olan mağazalara yeni mağazalar denir. Yeni mağazalar hiçbir şeyden başlayamadıkları için yüksek büyüme oranlarına sahip olacaklar. Sonuç olarak, tüm perakende zinciri için büyüme oranı hesaplamasında yeni mağazalar dahil, genel olarak yapay olarak yüksek büyüme oranı sonuçları verebilir. Comps metriği yalnızca bir yıldan eski olan mağazalar için sonuçları karşılaştırdığından, metrik, genel firma için gerçek büyümenin daha iyi bir göstergesidir.
Analistler, tipik olarak bir şirketin şirketlerinin her dönem için yükseldiğini duymaktan hoşlanır. Bu, bir şirketin tüketicilerinin bir önceki döneme kıyasla malları için daha fazla ödeme yapmaya istekli olduklarına ve / veya mağazaya daha sık gelmeye ve aynı miktarda daha fazla harcama yapmaya istekli olduklarına dair iyi bir göstergedir. Anahtar, şirketin sadece yeni mağaza açmakla kalmadan gelirde bir artış görmesidir.
Comps Hesaplama
Bir şirketin satış büyüme Kurumsal Seo   , önceki yıla ait satışların cari yıl satışlarından çıkarılması ve daha sonra bir önceki yıla göre ayrılmasıyla hesaplanır. Örneğin, A şirketinin geçen yıl 2 milyon dolar gelir elde etmesi ve bu yıl 4 milyon dolar olması durumunda, büyüme oranını belirleyen hesaplama 4 milyon dolar eksi 2 milyon $ 'lık 2 milyon dolar ya da% 100'dür. Meraklı bir yatırımcı biraz daha derine iner ve yeni mağazalara göre büyümenin ne kadar olduğunu eski mağazalara kıyasla sorgular. Yatırımcı, şirketin bu yıl 3 milyon dolarlık satışının yeni mağazalardan üretildiğini ve sadece 1 milyon dolarlık satışın daha uzun süre açık olan mağazalardan geldiğini öğreniyor. Comp satışlarını hesaplamak için, yatırımcı yeni mağazalardan satış içermez. Yeni hesaplama, 1 milyon dolar eksi 2 milyon dolar, 2 milyon dolar veya -% 50'dir. Mağaza satışları dolduğunda, şirketin mevcut mağazalarında satış artışı yaptığı anlamına gelir. Toplam satış Seo uzmanı  arttığında ve mağazaların fiyatları düştüğünde, şirketin büyümesini sürdürmek için yeni mağazaların açılmasından elde ettiği gelirin çoğunu ürettiği anlamına gelir; bu da bir kargaşa işareti olabilir.




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Piç kurusu nedir?

Bir Backdraft nedir?

Gaijin nedir?